miercuri, 18 aprilie 2012

Ştiu

Ştiu că o să te topeşti cândva şi topindu-te, voi încerca să prind fiecare picur din tine, în căuşul palmei, şi sorbind apoi, să ma topesc şi eu.

Ştiu că o să vină un moment în care o sa fim puşi în faţa despărţirii noastre, atunci vom fi ori NOI, ori alţii.

Ştiu că mi-e imposibil să-mi amintesc gustul buzelor tale, însă o să-mi amintesc ziua când, sărutându-te în podul palmei, ţi-am schimbat definitiv linia vieţii; atunci a devenit un permanent acum.

Ştiu că atunci când se va fi terminat suferinţa, eu nu voi mai fi ca să pot descrie ce aş putea simţi; va fi doar cineva care poartă numele meu.

Ştiu că atunci când ne vom întâlni, nu va fi nicidecum întâmplător, ci va fi încă o întâlnire premeditată a destinului a două suflete.

Ştiu…că toate astea sunt doar trecut transpus în cuvinte.

Sursa foto aici.

1 comentarii:

  1. Vei sti mai multe, cu mult mai multe maine, poimaine si in zilele ce vor urma ... in fond, "a sti" presupune "a cunoaste" ... iar timpul cunoasterii nu s-a sfarsit pentru tine...

    Teo

    RăspundețiȘtergere

Scrie aici. De bine, de rău, numa' scrie...